ManureEcoMine. Green fertilizer upcycling from manure: Technololgical, economic and environmental sustainability demonstration

A la Unió Europea els porcs i les vaques generen 1,27 bilions de tones de purins cada any, una font enorme de carboni orgànic i de nutrients que es queda totalment sense explotar. El projecte ManureEcoMine, del qual el LEQUIA n’és soci, proposa un enfocament integrat per a tractar i reutilitzar els residus ramaders en àrees vulnerables i sensibles al nitrats que apliqui els principis eco-innovadors de la sostenibilitat, la recuperació de residus i l’eficiència energètica. Durant 3 anys es combinaran diferents tecnologies d’eficàcia provada en el sector del tractament d’aigües residuals en diferents configuracions de processos amb l’objectiu de demostrar a escala pilot el seu potencial tecnològic i mediambiental per als purins de porcs i vaques.

• Inici: 2013
  • Durada: 36 mesos