Dra. Marilós Balaguer Condom

Catedràtica

Temes de recerca: Eliminació biològica de nutrients per al tractament d'aigües residuals: control i operació. Oxidació parcial de nitrits combinada amb processos anammox per a tractar altes concentracions d'amoni d'aigües residuals. Sistemes granulars per l'eliminació de nutrients biològics: procés de granulació, dinàmica microbiana i operació. Disseny i operació de sistemes bioelectroquímics (BES) per a tractar aigües residuals urbanes i industrials i aigües subterrànies contaminades. Microbial Electrolysis Cells (MEC) per a obtenir productes amb valor afegit d'emissions de diòxid de carboni.

ORCID: 0000-0001-6231-2163

Cercar membres