Dr. Jesús Colprim Galcerán

Professor Titular

Temes de recerca: Recuperació de recursos d'aigües residuals. Recuperació d'estruvita de fangs de digestió. Processos parcials de nitrificació/anammox. Fangs granul·lars aerobis. Reducció de fangs a través del metabolisme de desacoplament oxidació-reducció. Sistemes bioelectroquímics (BES) per al tractament d'aigües residuals, eliminació de nitrogen, captura de CO2 i transformació en productes amb valor afegit. Fermentación del syngas biològic per produir butanol.

ORCID: 0000-0002-6000-069X

Cercar membres