Investigadors postdoctorals/sèniors

Investigadora post-doctoral (projecte EdiCitNet)

Tema de recerca: Gestió integral del cicle urbà de l'aigua en el paradigma de l'economia circular.

ORCID: 0000-0002-2308-4062

• Supervisor Dr. Manel Poch Espallargas

Investigador post-doctoral

Temes de recerca: Valorització de residus en estacions depuradores d'aigües residuals. Desenvolupament de sistemes d'ajut a la decisió.

ORCID: 0000-0002-9281-6407

• Supervisor Dr. Manel Poch

Post-doctoral researcher TECNIOSPRING+ - Marie Sklodowska Curie

Project: CO2BioFuels - Microbial Electrosynthesis of Biofuels from CO2

ORCID: 0000-0001-5795-9608

Investigador post-doctoral progama POSTDOCUdG (UdG)

Tema de recerca: Eliminació i recuperació de nutrients d’aigües residuals, digestats anaerobis i altres residus orgànics. Gestió i tractament de dejeccions ramaderes. Procés anammox.

ORCID: 0000-0002-6993-0746

Investigador postdoctoral "Ramón y Cajal"

Tema de recerca: Desenvolupament de sistemes d'ajut a la decisió per a estacions de tractament d'aigües potables. Desenvolupament d’un sistema de suport a la decisió pel control integrat dels bioreactors de membrana (BRM). Tests crítics per l’avaluació de nous mòduls de membrana per sistemes convencionals de fangs activats. Desenvolupament de nous indicadors, mes robustos i sensibles pel control i monitorització dels MBR. Transferència de tecnologia  per l’optimització dels MBR.

ORCID: 0000-0002-0072-6069

Investigador postdoctoral

Tema de recerca: Bioremediació d'aigües subterrànies contaminades mitjançant sistemes bioelectroquímics i sistemes innovadors descentralitzats de sanejament.

ORCID: 0000-0003-2034-1251

Professor associat

Tema de recerca: bioconversió del diòxid de carboni per obtenir productes orgànics d'alt valor afegit

ORCID: 0000-0002-3287-7195

Investigadora post-doctoral

Temes de recerca: processos d'adsorció per a la descontaminació d'efluents gasosos

ORCID: 0000-0002-4057-8697

Investigadora post-doctoral programa INNOVADORS (AGAUR)

Projecte: REnd-cap - sustainable membrane technology for decentralized areas

ORCID: 0000-0002-5203-3723

Investigador post-doctoral

Tema de recerca: Sistemes d'ajut a la decisió aplicats a la potabilització d'aigües.

ORCID: 0000-0001-6568-654X

• Supervisor Dr. Hèctor Monclús Sales

Postdoctoral researcher

Research topic: Microbial electrochemical technologies for biofuels and bioenergy production