El LEQUIA participa a la tercera Conferència Europea en Aplicacions Ambientals dels Processos Avançats d'Oxidació (AOP)

La conferència tindrà lloc a Almería del 27 al 30 d’octubre. Els investigadors del LEQUIA hi presentaran avenços en el tractament de lixiviats d’abocador, la purificació de biogas, l’eliminació de compostos causants de males olors o el tractament d’aigües amb zeolites modificades.

La tercera Conferència Europea en Aplicacions Ambientals dels Processos Avançats d’Oxidació (AOP) tindrà lloc a Almería del 27 al 30 d’octubre. Durant quatre dies es presentaran els darrers avenços en processos avançats d’oxidació (AOPs) i les seves aplicacions a la remediació d’aigües superficials, potables, subterrànies i residuals, així com a l’aire o sòls contaminats.

Els investigadors del LEQUIA presentaran una comunicació oral i tres en format pòster:

• R.Gonzalez-Olmos Fe-zeolites as materials for adsorption / oxidation processes in water treatment, Oral presentation
  • Gonzalez-Olmos, R.; Anfruns, A.; Gabarró, J.; Puig, S.; Balaguer, M.D. and Colprim, J. Combination of advanced oxidation and anammox processes to treat landfill leachate with high nitrogen and organic matter concentration, Poster
  •  Vega, E., Gonzalez-Olmos, R., Cabrera-Codony, A., Martin, M.J. Integration of advances oxidation processes in wet scrubber for odour treatment, Poster
  • Vega, E., Cabrera-Codony, A., Gonzalez-Olmos, RMartin, M.J. Advanced oxidation processes for the regeneration of siloxane exhausted adsorbents used for biogas purification, Poster

info.lequia@udg.edu