Xerrada sobre tecnologies per eliminar nitrats d’aigües a l’EcoFira Navata

El proper diumenge 11 d’octubre, en el marc de a 3ª EcoFira Navata, el Dr. Jesús Colprim impartirà la xerrada “Com es poden eliminar els nitrats de les aigües? Tecnologies disponibles i en desenvolupament”.

Durant la xerrada es tractarà la problemàtica dels nitrats en aigües subterrànies – d’especial interès a l’Alt Empordà– i es presentaran  diverses tecnologies per a solucionar-la; entre elles, un sistema pilot de la Universitat de Girona basat en piles bioelectroquímiques que properament operarà de manera experimental a la planta potabilitzadora de Navata.

L’acte, que és gratuït i obert a tot el públic, tindrà lloc a les 11:00h a la Sala d’Actes de l’Ecofira, al nucli antic del municipi de Navata. El Dr. Jesús Colprim és professor titular d’Enginyeria Química a la Universitat de Girona (UdG) i director del grup de recerca LEQUIA.

Additional Info

Laboratory of Chemical and Enviromental Engineering