Investigadors predoctorals

Doctorat industrial amb l'empresa AQUATEC

Tema de recerca: Sistemes d'ajut a la decisió en dominis ambientals (EDSS) aplicats a la selecció de tecnologies de depuració d'aigües residuals.

ORCID: 0000-0001-9598-664X

• Supervisor Dr. Manel Poch

Tesi doctoral: Dinàmica de fluids computacional aplicada a diferents bioreactors (anammox i MFC).

ORCID: 0000-0002-3379-6346

• Supervisor Dra. Marilós Balaguer i Dr. Jesús Colprim

Doctorat industrial amb CETAQUA

Tesis doctoral: Gestió integral del cicle urbà de l'aigua en el paradigma de l'economia circular.

• Supervisor Dr. Manel Poch Espallargas

Tesi doctoral: Avaluació de diferents dissenys de piles biològiques per al tractament d'aigües residuals amb una baixa relació carboni/nitrogen.

ORCID: 0000-0002-5985-1024

• Supervisor Dr. Sebastià Puig i Dr. Jesús Colprim

Tesi doctoral: Avaluació de les condicions operacionals per a la recuperació de nutrients d'aigües residuals.

• Supervisor Dr. Jesús Colprim

Estudiant de Màster

Tema de recerca: Sistemes bioelectroquímics

• Supervisor Dr. Sebastià Puig

Tesi doctoral: Purificació del biogàs amb processos d'adsorció/regeneració i bioreactors de membrana.

• Supervisor Dra. Maria Martín i Dr. Joaquim Comas

Tema de recerca: Optimització d'energia en sistemes integrats de membrana per a reutilització d'aigua.

ORCID: 0000-0001-6221-853X

• Supervisor Dr. Joaquim Comas

Estudiant de Màster

Tema de recerca: sistemes biolectroquímics aplicats a la purificació del biogàs.

• Supervisor Dr Sebastià Puig

Tècnic de recerca.

Tema de recerca: Sistemes d'ajut a la decisió aplicats a la potabilització d'aigües.

• Supervisor Dr. Hèctor Monclús Sales

Tesi doctoral:  Sistemes biolectroquímics per convertir diòxid de carboni en metà en el biogàs de depuradores.

• Supervisor Dr. Jesús Colprim

Tesi doctoral: Configuració òptima dels esquemes de recuperació de nitrogen i fòsfor en les EDARs

• Supervisor Dr. Jesús Colprim i Dr. Maël Ruscalleda

Tesi doctoral: Tractament d'aigües residuals en un procés de nitrificació parcial/anammox: automatització i minimització dels inputs químics i energètics.

ORCID: 0000-0001-7677-3809

• Supervisor Dr. Jesús Colprim i Dr. Maël Ruscalleda