Investigadors postdoctorals/sèniors

Professora associada

Tesi doctoral: Eliminació de siloxans per a la purificació de biogàs: adsorció i regeneració per mitjà de processos avançats d'oxidació.

ORCID: 0000-0002-4057-8697

• Supervisor Dra. Maria Martín i Dr. Rafael González

Col·laborador extern

ORCID: 0000-0002-3287-7195

• Supervisor Dr. Jesús Colprim, Dr. Sebastià Puig i Dr. Rafa González

Investigador postdoctoral

Tema de recerca: Bioreactor de membranes osmòtic per a la reutilització d'aigua.

ORCID: 0000-0002-0144-1014

Investigador postdoctoral

Tema de recerca: Desenvolupament d’un sistema de suport a la decisió pel control integrat dels bioreactors de membrana (BRM). Tests crítics per l’avaluació de nous mòduls de membrana per sistemes convencionals de fangs activats. Desenvolupament de nous indicadors, mes robustos i sensibles pel control i monitorització dels MBR. Transferència de tecnologia en ienes per l’optimització dels MBR.

ORCID: 0000-0002-0072-6069

Investigador postdoctoral

Tema de recerca: Bioremediació d'aigües subterrànies contaminades mitjançant sistemes bioelectroquímics.

ORCID: 0000-0003-2034-1251

• Supervisor Dr. Jesús Colprim i Dr. Sebastià Puig

Professora associada

Tema de recerca: Eliminació de compostos orgànics volàtils mitjançant tractaments avançats d'adsorció / oxidació amb H2O2.

ORCID: 0000-0002-2258-7143

Professora Titular

Tema de recerca: Sistemes d'ajut a la decissió en dominis ambientals (EDSS) aplicats a sistemes urbans d'aigües residuals.

ORCID: 0000-0001-8673-9866

Professora associada

Tesi doctoral: Desenvolupament i validació d'estratègies de control integrat per bioreactors de membrana (MBR).

ORCID: 0000-0002-3565-6435

• Supervisor Dr. Joaquim Comas i Dr. Ignasi Rodríguez-Roda

Investigadora postdoctoral

Tema de recerca: Separació, tractament i reutilització d'aigües grises. Sistemes d'ajut a la decisió en dominis ambientals (EDSS) per a l'optimització de la gestió de recursos naturals urbans.

ORCID: 0000-0002-8506-1667

Cercar membres