Investigadors postdoctorals/sèniors

Professora associada i investigadora post-doctoral

Tesi doctoral: Eliminació de siloxans per a la purificació de biogàs: adsorció i regeneració per mitjà de processos avançats d'oxidació.

ORCID: 0000-0002-4057-8697

• Supervisor Dra. Maria Martín i Dr. Rafael González

Professor associat i col·laborador extern (projecte Smart Green Gas, FCC Aqualia)

ORCID: 0000-0002-3287-7195

• Supervisor Dr. Jesús Colprim, Dr. Sebastià Puig i Dr. Rafa González

Investigador post-doctoral

Tema de recerca: Dinàmica de fluids computacional aplicada a diferents bioreactors (anammox i MFC).

ORCID: 0000-0002-3379-6346

• Supervisor Dra. Marilós Balaguer i Dr. Jesús Colprim

Investigador postdoctoral

Tema de recerca: Bioreactor de membranes osmòtic per a la reutilització d'aigua.

ORCID: 0000-0002-0144-1014

Investigador postdoctoral

Tema de recerca: Desenvolupament d’un sistema de suport a la decisió pel control integrat dels bioreactors de membrana (BRM). Tests crítics per l’avaluació de nous mòduls de membrana per sistemes convencionals de fangs activats. Desenvolupament de nous indicadors, mes robustos i sensibles pel control i monitorització dels MBR. Transferència de tecnologia en ienes per l’optimització dels MBR.

ORCID: 0000-0002-0072-6069

Investigador postdoctoral

Tema de recerca: Bioremediació d'aigües subterrànies contaminades mitjançant sistemes bioelectroquímics i sistemes innovadors descentralitzats de sanejament.

ORCID: 0000-0003-2034-1251

• Supervisor Dr. Jesús Colprim i Dr. Sebastià Puig

Professora Titular

Tema de recerca: Sistemes d'ajut a la decissió en dominis ambientals (EDSS) aplicats a sistemes urbans d'aigües residuals.

ORCID: 0000-0001-8673-9866

Cercar membres