Investigador post-doctoral júnior en tècniques de modelització i d’intel·ligència artificial aplicades al cicle urbà de l’aigua (Ref: PD-EDSS-21)

Estem buscant un investigador post-doctoral júnior amb experiència en l’aplicació de tècniques de modelització i d’intel·ligència artificial al cicle urbà de l’aigua. Contracte inicial de 6 mesos ampliable a 2-3 anys. Lloc de treball: Facultat de Ciències de la UdG (grup de recerca LEQUIA).  Investigador responsable: Dr. Hèctor Monclús.

El LEQUIA

El Laboratori d’Enginyeria Química i Ambiental (LEQUIA) és un grup de recerca de la Universitat de Girona dedicat al desenvolupament de solucions eco-innovadores en l’àmbit del medi ambient. Fundat el 1993, el LEQUIA és conegut arreu per la seva trajectòria en l’àmbit de l’aigua. Tenim un equip multidisciplinari de 37 persones, amb químics, biòlegs, biotecnòlegs, ambientòlegs, enginyers, informàtics i politòlegs. Les línies de recerca actuals són: 1) bio-processos innovadors per al tractament, la recuperació de recursos i la síntesi de nous productes; 2) processos avançats fisíco-químics per al tractament i/o la reutilització d'efluents líquids i gasosos; i 3) planificació, control i avaluació de sistemes ambientals complexos.

Requisits

Els candidats han de complir amb els requisits següents:

• Tenir un doctorat en enginyeria industrial, química o ambiental o equivalent.
  • Tenir coneixements especialitzats en tècniques de modelització i d’intel·ligència artificial, preferentment aplicades al cicle urbà de l’aigua i, més concretament, al procés de tractament d’aigua (residuals, regeneració i potabilització).
  • Dominar programes estadístics (ex: Matlab) i llenguatges de programació (ex: Phyton).
  • Parlar i escriure castellà i anglès amb fluïdesa, i entendre el català.
  • Ésser una persona amb iniciativa i capacitat de treball en equip, si pot ser habituada a moure’s tant en entorns acadèmics com a l’empresa privada.

Característiques de la feina

• Contracte inicial de 6 mesos amb possibilitats d’ampliar-se a 2 i 3 anys. Data prevista d’incorporació: 1 de desembre de 2021.
  • El candidat treballarà en un projecte de recerca finançat per la Agencia Estatal de Investigación, i en diversos projectes i contractes de transferència amb empreses del sector de l’aigua. També haurà d’impartir unes hores de docència en l’àrea d’enginyeria química.
  • El lloc de treball és la Facultat de Ciències de la UdG. Cal desplaçar-se amb certa freqüència a plantes potabilitzadores ubicades a les províncies de Girona i Barcelona.
  • Sou brut anual entre 26.000€ i 31.000€ en funció de la vàlua i l’experiència aportada.

Sol·licituds

Les sol·licituds s’han d’enviar per correu electrònic al Dr. Hèctor Monclús (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) no més tard del 3 d'octubre de 2021. Cal indicar la referència i incloure:

• El currículum complert amb la llista de publicacions.
  • Un breu escrit indicant la motivació per optar a aquesta feina.
  • Dues o més referències, amb les dades de contacte.
  • Fins a tres cartes de recomanació (opcional).

• Data: Diumenge, 03 Octubre 2021

Ofertes de feina

Al LEQUIA incorporem de manera regular personal investigador i tècnic. Si actualment no hi ha cap oferta de feina que s’adapti al vostre perfil i teniu una proposta concreta, feu-nos-la arribar juntament amb el vostre CV a info@lequia.udg.cat.