Projecte de col·laboració amb l'ACA per reduir els consums energètics de les EDAR catalanes amb bioreactors de membrana (BRM)

La premsa es fa ressò d'un projecte de col·laboració del LEQUIA amb l'Agència Catalana de l'Aigua i l'ICRA per optimitzar el disseny i l'operació dels bioreactors de membrana d'EDARs. L’estudi es va realitzar dins del marc de treball de les set depuradores d’aigües residuals municipals amb tecnologia de bioreactors de membranes (MBR) presents a Catalunya: La Bisbal d’Empordà, Riells i Viabrea, Vallvidrera, Vacarisses, Sabadell-Riu Sec, Gavà/Viladecans i Terrassa, i va servir de base per al desenvolupament de la tesi doctoral de la investigadora del LEQUIA Sara Gabarrón.

• Data: 2014-7-31

Cercar premsa