El concurs de fotografia per celebrar el Dia Mundial de l'Aigua 2014 ja té guanyador!

El jurat ha valorat tant la qualitat i originalitat de les 48 fotografies rebudes com el fet que aquestes reflecteixin els valors i objectius del Dia Mundial de l'Aigua, enguany dedicat al binomi "Aigua i Energia".

El jurat del “Concurs LEQUIA de fotografia per twitter Dia Mundial de l’Aigua 2014” ha decidit concedir un primer premi, consistent en 100€ i un exemplar del llibre “Decisions on urban water systems: some support”, a la fotografia “La fuerza del mar” de l’usuari del compte @BlackLion_78. També es distingeixen dos finalistes, els usuaris @AngelVila2012 i @pquimic, per les fotografies “Font a Sant Adrià del Besòs” i “Petita molècula, essència del Gran Blau”, que rebran un exemplar del llibre “Decisions on urban water systems: some support”. El guanyador i el finalista seran contactats personalment pel lliurament dels premis. Totes les fotografies seran exposades al facebook del LEQUIA i al Flickr de la Universitat de Girona.

El LEQUIA vol donar les gràcies a tots els participants per la bona acollida de la iniciativa.

• Data: 2014-03-27