Concurs de fotografia per twitter per celebrar el Dia Mundial de l'Aigua 2014

El LEQUIA s'adhereix a les celebracions del Dia Mundial de l’Aigua el proper 22 de març amb un concurs de fotografia per Twitter. La iniciativa s’emmarca dins dels actes programats per aquesta diada per part de la Universitat de Girona i el Campus Euromediterrani del Turisme i l’Aigua e-MTA.

Per participar-hi cal enviar una foto en un tuit que mencioni el compte @LEQUIA_UdG amb el hashtag #WorldWaterDayLEQUIA entre les 8:00h del dissabte 15 de març i les 14:00h del dissabte 22 de març. La foto ha de reflectir els valors i els objectius del Dia Mundial de l’Aigua, enguany dedicat al binomi “Aigua i Energia”. El guanyador rebrà 100€ i el llibre “Decisions on urban water systems: some support”. A banda, una selecció de les fotos rebudes es publicarà al compte facebook del LEQUIA i al Flickr de la UdG.

La celebració del Dia Mundial de l’Aigua té l'objectiu de fomentar la sensibilització ciutadana envers la gestió de l'aigua com a bé patrimonial que és vida i contribueix a la productivitat econòmica i al benestar social. L’Organització Mundial de les Nacions Unides va decidir dedicar l’edició 2014 d'aquesta celebració al binomi Aigua-Energia. L’aigua i l’energia estan íntimament relacionades. D’una banda, la producció i la distribució d’energia requereixen la utilització intensiva d’aigua, sobretot en el cas particular de l’energia nuclear, tèrmica o hidroelèctrica. De l’altra banda, un 8% de l’energia generada globalment s’utilitza per extreure, tractar i transportar aigua a diversos consumidors.

Celebra amb nosaltres el Dia Mundial de l'Aigua i ajuda'ns a omplir la xarxa de fotos sobre el binomi aigua i energia!

• Data: 2014-03-13