Comença una setmana plena de reunions i esdeveniments al Parc Científic

El 3 i el 4 de febrer el LEQUIA és l’amfitrió de la primera reunió tècnica del projecte ManureEcoMine, dijous 6 participem al Fòrum del Parc Científic i Tecnològic, i el divendres 7 de febrer el projecte SHOWW organitza la jornada tècnica “Noves solucions per al tractament i la gestió d’aigües residuals”.

Dilluns i dimarts el LEQUIA és l’amfitrió de la primera reunió tècnica del projecte ManureEcoMine, dijous participem al Fòrum del Parc Científic i Tecnològic, i el divendres 7 de febrer el projecte SHOWW organitza la jornada tècnica “Noves solucions per al tractament i la gestió d’aigües residuals”.

Amb un pressupost de 3,8 M€, el projecte europeu ManureEcoMine té com a objectiu combinar i validar diferents tecnologies de tractament d’aigües residuals per a tractar i reutilitzar purins de porcs i vaques. La primera reunió tècnica del projecte, que es va iniciar el passat mes de novembre, tindrà lloc el 3 i el 4 de febrer al Parc Científic i Tecnològic de Girona.

El dijous 6 de febrer participarem al IV Fòrum del Parc Científic i Tecnològic. El Dr. Quim Comas presentarà l'Smart Air MBR®, un sistema automàtic de control desenvolupat pel LEQUIA que permet importants estalvis d’energia en els bioreactors de membrana d’estacions depuradores. L’edició d’enguany posa especial èmfasi en connectar oferta i demanda tecnològica, convertint-se en el Marketplace tecnològic de Girona.

Finalment, el divendres 7 de febrer l’equip del projecte SHOWW organitza la jornada tècnica “Noves solucions per al tractament i la gestió de les aigües residuals”. L’objectiu principal és difondre i divulgar diverses solucions de projectes LIFE per al tractament de les aigües residuals entre els diversos actors implicats. L'assistència a l'acte, que reuneix destacats experts internacionals, és gratuïta; però al registre previ.

• Data: 2014-02-03