El projecte SANITAS organitza un Infoday sobre les oportunitats del programa europeu “Marie Sklodowska Curie”

En el marc de les celebracions de la Nit de la Recerca, el proper 27 de setembre el projecte SANITAS organitza una sessió informativa adreçada a estudiants de grau i màster sobre el programa europeu “Marie Sklodowska Curie”.

En el marc de les celebracions de la Nit de la Recerca, el proper 27 de setembre el projecte SANITAS organitza una sessió informativa adreçada a estudiants de grau i de màster sobre el programa europeu “Marie Sklodowska Curie”. L’acte, que té per títol  “Carrera investigadora i mobilitat internacional: oportunitats i experiències del programa europeu Marie Sklodowska Curie” se celebrarà a la Facultat de Ciències de la UdG. Hi intervindran el Dr. Joaquim Comas, coordinador del projecte SANITAS; la Sra. Aïda Díaz, del Servei de Projectes Europeus i Internacionals de l’AGAUR; i dos estudiants de doctorat beneficiaris del programa que explicaran la seva experiència.

SANITAS (Sustainable and Integrated Urban Water System  Management) és un projecte finançat per la Unió Europea a través del VII Programa Marc (Marie Curie Initial Training Network – ITN) i coordinat pel grup de recerca LEQUIA de la Universitat de Girona. El seu objectiu és solucionar les deficiències en recursos humans al sistema europeu d’aigües urbanes, la necessitat d’aplicacions tecnològiques i d’assolir la sostenibilitat a través del desenvolupament d’una tecnologia integrada, i consolidar una base sòlida de coneixement.

L’acte és gratuït però cal inscripció prèvia (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.). Les places són limitades.