Alta participació dels investigadors del LEQUIA a la quarta conferència internacional sobre piles bioelectroquímiques (Microbial Fuel Cells)

La conferència abasta totes les tecnologies bioelectroquímiques (en anglès, microbial electrochemical tecnologies o METs) i se celebrarà a Cairns (Queensland, Austràlia) del 1 al 4 de setembre.

La IV Conferència Internacional sobre Microbial Fuel Cells (MFC4) tindrà lloc a Cairns (Queensland, Austràlia) del 1 al 4 de setembre. La conferència cobreix totes les tecnologies bioelectroquímiques (en anglès Microbial Electrochemical Technologies o MTEs) i és la primera d’una sèrie de conferències promogudes o co-organitzades per la recentment constituïda International Society for Microbial Electrochemical Technologies.

Els investigadors del LEQUIA presentaran 3 comunicacions orals:

• MFC design influences microbial community treating swine manure, Vilajeliu-Pons, A., Puig, S., Pous, N., Salcedo-Dávila, I., Bañeras, L., Balaguer, M.D. and Colprim, J.
  • Are BES able to perform groundwater bioremediation? Pous, N., Puig, S., Coma, M., Balaguer, M.D. and Colprim, J.
  • A biocatalysed cathode for hydrogen production in a microbial electrolysis cell: effect of cathode potential, energy consumption and biofilm identification, Batlle-Vilanova, P., Puig, S., Gonzalez-Olmos, R., Vilajeliu-Pons, A., Bañeras, L., Balaguer, M.D., Colprim, J.