El LEQUIA presenta 3 projectes de doctorats industrials

El passat 30 de juliol la Generalitat de Catalunya va publicar la primera oferta de doctorats industrials. Dels 20 projectes presentats pels investigadors de la Universitat de Girona, 3 corresponen al LEQUIA.

El passat 30 de juliol es va publicar la primera oferta de doctorats industrials. La Universitat de Girona ocupa la segona posició en nombre de projectes presentats, només per darrera de la UPC, i lidera el programa de doctorat universitari en aigua. Així, els investigadors de la Universitat de Girona han presentat 20 projectes dels 109 ofertats per totes les universitats catalanes. D’aquests, tres corresponen al grup de recerca LEQUIA i es desenvoluparan a les empreses ACCIONA Agua, Aqualogy Aqua Ambiente Servicios Integrales i Sanejament Intel·ligent S.L.

El Pla de Doctorats Industrials és una estratègia del Govern de la Generalitat de Catalunya, en col·laboració amb les universitats públiques i privades, que té per objectius contribuir a la competitivitat i internacionalització del teixit industrial català, retenir talent i situar els estudiants de doctorat en condicions de desenvolupar projectes d’R+D+I en una empresa. Els candidats que compleixin amb els requisits de la convocatòria poden presentar la seva sol·licitud fins el proper 30 de setembre, tal i com s’indica a la web que la Generalitat de Catalunya ha creat per aquesta finalitat. El procés de selecció el faran de manera conjunta la universitat i l’empresa.