Els investigadors del LEQUIA participaran a l'edició 2013 de la WEF/IWA conference on Nutrient Removal and Recovery a Vancouver (Canadà)

Aquesta conferència especialitzada abasta la recerca i experiències més recents en tots aquells aspectes relacionats amb la gestió de l’eliminació de nutrients. Els investigadors del LEQUIA hi participaran amb dues presentacions orals i una en format pòster.

L’edició 2013 de la WEF/IWA international conference and exhibition on Nutrient Removal and Recovery se centrarà en tendències de recuperació i ús de nutrients, i tindrà lloc a Vancouver (British Columbia, Canadà) del 28 al 31 de juliol. Alguns dels temes més rellevants d’aquesta conferència són aspectes relacionats amb la gestió integrada dels nutrients per una operació beneficiosa i sostenible de les plantes de tractament d’aigües residuals arreu del món; el disseny, la construcció i l’operació sostenible dels processos d’eliminació de nutrients, incloent les emissions de gasos d’efecte hivernacle i la petjada de carboni; l’eficiència energètica, la recuperació i la reutilització; els tractaments més avançats; la recuperació de nutrients; l’ús de productes químics; i el desenvolupament i l’aplicació de mètodes de mesura.

Els investigadors del LEQUIA hi contribuiran amb 2 presentacions orals i una en format pòster:

• N2O Dynamics in a PN-SBR treating mature landfill leachate; Authors: J. Gabarró, P. Gonzalez-Carcamo, M. Ruscalleda, R. Ganigue, M.D. Balaguer, J. Colprim; Pòster
  • Biolectrochemical Nitrate Reduction of Contaminated Groundwater: Which electron donor source should we use? Authors: N. Pous, S. Puig, M.D. Balaguer, J. Colprim; Oral
  • Assessment of CFD and biological modelling with a multiphase Euler-Euler model for an Anammox reactor, Authors: A. Vilà, M. Ruscalleda, M.D. Balaguer, J. Colprim; Oral