Els investigadors del LEQUIA participen a la novena edició de la International Conference on Renewable Resources & Biorefineries

La novena edició de la International Conference on Renewable Resources & Biorefineries tindrà lloc a Anvers, Bèlgica del 5 al 7 de juny de 2013. Els investigadors del LEQUIA presentaran una comunicació oral sobre la fermentació del syngas i dos pòsters sobre producció sostenible de biohidrogen i sistemes bioelectroquímics per a la bioremediació d’aigües subterrànies.

La novena edició de la International Conference on Renewable Resources & Biorefineries tindrà lloc a Anvers, Bèlgica, del 5 al 7 de juny de 2013. Representants de la universitat, la indústria, organitzacions governamentals i no governamentals, i entitats de capital-risc, presentaran les seves contribucions a la biotecnologia industrial, la química verda i la política agrària en relació a l’ús de les matèries primeres renovables per a aplicacions no alimentàries i provisió d’energia. La conferència també té com a objectiu oferir una visió general d’aspectes científics, tècnics, mediambientals i socials relacionats amb els recursos renovables i les biorefineries. Així, es vol donar un impuls a la bioeconomia i presentar-ne els darrers desenvolupaments.

Els investigadors del LEQUIA hi presentaran una comunicació oral i dos pòsters:

• S. Ramió-Pujol, L. Bañeras, J. Colprim. 2013. Previously unknown Clostridia participate in syngas fermentation for buthanol production. Oral communication.
  • J. Colprim, P. Batlle-Vilanova, S. Puig, R. Gonzalez-Olmos and M.D. Balaguer. 2013. Sustainable biohydrogen production with high energy recovery. Pòster.
  • J. Colprim, N. Pous, S. Puig and M.D. Balaguer. 2013. Bioelectrochemical systems for groundwater bioremediation. Pòster.