Presentació dels resultats finals del projecte Ecotech Sudoe

Els resultats finals del projecte europeu Ecotech Sudoe (www.ecotechsudoe.eu) es presentaran al “Symposium on Ecoinnovation in the Sudoe Region” a Toulouse (França), del 4 al 5 de juny. Els investigadors i col·laborador del LEQUIA Dr. Quim Comas, Sadurní Morera i Dr. Miquel Rigola participaran en una sessió específica sobre “temes d’aigua i ecologia industrial, i ACV a la regió SUDOE”.

Els resultats finals del projecte europeu Ecotech Sudoe (www.ecotechsudoe.eu) es presentaran al “Symposium on Ecoinnovation in the Sudoe Region” a Toulouse (França), del 4 al 5 de juny. Finançat a través dels programes Sudoe Interreg IV B i EU FEDER, el projecte tracta l'anàlisi del cicle de vida (ACV) ambiental i social; l'ecodisseny; i l'ecologia industrial i territorial dintre de l'espai europeu Sudoe (Espanya, Portugal i quatre regions del sud-oest de França).

El simposi se centrarà en temes com ara l’ecodisseny, la millora de l’ecoeficiència dels edificis, l’àmbit de l’aigua, la creació d’una nova base de dades d’ACV, ACV a l’agricultura i la gestió forestal, i altres. A més, constituirà una oportunitat única per a obtenir feedback d’actors de la regió. El dimecres 5 de juny hi haurà una sessió específica dedicada a “temes d’aigua en ecologia industrial, i ACV a la regió SUDOE”. Els investigadors i col·laborador del LEQUIA Dr. Quim Comas, Sadurní Morea i Dr. Miquel Rigola hi participaran.

Per més informació, si us plau, visiteu la web del projecte. L’assistència és gratuïta, però les places són limitades.