El projecte SANITAS organitza un workshop a la 10 IWA LET conference

El 10th IWA Leading Edge Conference on Water and Wastewater Technologies (LET2013) acollirà un workshop organitzat pel projecte SANITAS I moderat pel professor del LEQUIA Dr. Joaquim Comas. El workshop se celebrarà a Bordeaux (França) el 2 de juny.

El congrés anual "Leading-Edge Conference on Water and Wastewater Technologies" (LET2013) se centra específicament en els avenços i desenvolupaments en les tecnologies de l'aigua i les aigües residuals. Aquesta desena edició acollirà un workshop organitzat pel projecte SANITAS I moderat pel professor del LEQUIA Dr. Joaquim Comas. El workshop se celebrarà a Bordeaux (França) el 2 de juny de 2013.

El workshop s’organitza en el marc del projecte europeu SANITAS “Sustainable and Integrated Urban Water System” (www.sanitas-itn.eu) finançat per la Unió Europea a través del programa PEOPLE – Marie Curie Initial Training Network. L’objectiu és explorar de manera exhaustiva les possibilitats de repensar la gestió dels sistemes urbans d’aigua en el context dels reptes emergents (per exemple, gasos d’efecte hivernacle, microcontaminants, recuperació de nutrients, optimització/recuperació d’energia, reutilització de l’aigua, etc...). El workshop afavorirà el debat al voltant de la contribució potencial de la recerca del SANITAS vers una gestió més sostenible dels sistemes urbans de l’aigua des de 3 perspectives ben àmplies: (1) modelització, (2) control i (3) sistemes d’ajut a la decisió i anàlisi multicriteri.

En el congrés, a més a més, investigadors del LEQUIA presentaran el pòster:

• Gabarró, J., Anfruns, A., Puig, S., Gonzalez-Olmos, R., Mora, X., Ruscalleda, M., Balaguer, M.D. and Colprim, J. Coupling advanced chemical and biological technologies for extremely high contaminated mature landfill leachate