El LEQUIA participa al III Fòrum del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona

Aquesta edició posa especial èmfasi en les oportunitats tecnològiques com a nexe temàtic i element transversal. El LEQUIA estarà present a la zona d’exposicions i un dels seus investigadors, el Dr. Jesús Colprim, farà una ponència en l’àmbit de “Biotecnologia, alimentació i salut”.

El III Fòrum del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona se celebrarà el proper 7 de febrer i compta amb la col·laboració de la Universitat de Girona, la Cambra de Comerç i Indústria de Girona, el Fòrum Carlemany, i l’Associació de Joves Empresaris de Girona (AJEC). Enguany les oportunitats tecnològiques són el nexe temàtic al voltant del qual s’agruparan ponències breus, sessions B2B, taules de debat i una zona d’exposicions. El fòrum esdevindrà doncs un veritable mercat d’oportunitats tecnològiques en el qual grups de recerca, centres tecnològics, empreses i emprenedors faran visibles les seves oportunitats tecnològiques.

El Dr. Jesus Colprim, investigador del LEQUIA, presentarà la tecnologia de sistemes bioelectroquímics mitjançant una ponència breu dins l’àrea de “Biotecnologia, alimentació i salut”. També estarem presents a la zona d’exposicions. Podeu consultar el programa complert a la web de l’acte.