Les conferències de la XII International Summer School on the Environment “Life Cycle Assessment and water issues”, ara disponibles en video i pdf

Les conferències van ser publicades al llibre “Life Cycle Assessment and Water Management-related issues”, editat pel Dr. Joaquim Comas i Sadurní Morera. Ara, a més, a través de la web de l'ISSE 2012 es poden seguir per video i descarregar individualment en format pdf.

Del 3 al 7 de setembre es va celebrar a Girona la XII edició de la International Summer School on the Environment de l’Institut de Medi Ambient. Aquest any el tema era l’Anàlisi del Cicle de Vida i temes d’aigua, una de les línies de recerca actual del LEQUIA, i estava emmarcat dintre dels objectius del projecte europeu ECOTECH SUDOE (www.ecotechsudoe.eu). El programa, que incloïa classes pràctiques i teòriques, cobria diferents aspectes de la metodologia de l’anàlisi del cicle de vida i la seva aplicació a diferent processos de tractament i ús de l’aigua.

Les conferències van ser publicades al llibre “Life Cycle Assessment and Water Management-related issues”, editat pel Dr. Joaquim Comas i Sadurní Morera. Ara, a més, es poden trobar en pdf i gravades en video a la web de l’ISSE2012.