El workshop del projecte Green-Tech reuneix a Girona (10-11 de desembre) experts internacionals en tecnologies de tractament d’aigües residuals

El LEQUIA hi participarà amb un pòster de la Montse Dalmau (Model-based optimization of a full-scale hybrid MBR), un altre pòster sobre el projecte SANITAS d'en Quim Comas, la moderació d’una taula rodona per part del Dr. Miquel Rigola, i una presentació sobre l’optimització de bioreactors de membranes (MBR) pel Dr. Ignasi Rodríguez-Roda.

El workshop “Sustainable water treatment technologies achievements, perspectives, constraints” , que organitza l’ICRA a Girona del 10 a l’11 de desembre, està finançat a través del programa NEW INDIGO, la iniciativa per al desenvolupament I la integració de la recerca a l’Índia i a Europa (www.newindigo.eu).