El LEQUIA participa al 18è LCA Case Study Symposium organitzat per SETAC Europe

El simposi, que té com a lema “Sustainability assessment in the 21st century – tools, trends and applications” se celebrarà a Copenhaguen (Dinamarca) entre el 26 i el 28 de novembre. Investigadors del LEQUIA presentaran dues comunicacions orals sobre l’aplicació de l’Anàlisi del Cicle de Vida al cicle urbà de l’aigua, i la base de dades d’inventari del Sud-Oest d’Europa “LCADB.sudoe”.

L’edició 2012 del SETAC LCA Case Study té com a tema “Sustainability Assessment in the 21st Century – tools, trends and applications”. És innegable que l’interès per la sostenibilitat de productes i organitzacions no ha fet més que créixer en la darrera dècada. És per això que el simposi se centra en les experiències pràctiques d’aplicació de l’ACV i altres eines relacionades (com, per exemple, les empremtes ecològica) a l’avaluació de la sostenibilitat, tant per part de la indústria com del món acadèmic.

Investigadors del LEQUIA presentaran dues comunicacions orals sobre l’aplicació de l’ACV al cicle urbà de l’aigua i la base de dades d’inventori “LCADB.sudoe”.

LCADB.sudoe: Life Cycle Inventories database of the southwest of Europe. Autors: C. M. Gasol, E. Sanyé, J. Rieradevall, A. Anton, C. Arnoult, A. Pradel, V. Bellon, L. Lardon, P. Roux, L. Arroja, A. C. Dias, M. Rigola, S. Morera, X. Gabarrell.

Towards a Modular LCA Approach in the Urban Water Cycle. Autors: S. Morera, J. Comas, Ll. Corominas, M. Rigola.