Msc curs sobre eines per a una gestió sostenible de les aigües residuals

Dintre del marc del projecte europeu Ecotech-Sudoe (www.ecotechsudoe.eu), el LEQUIA organitza el curs “Tools for the sustainable management of waste water”, que tindrà lloc entre el 5 i el 7 de novembre a la Facultat de Ciències.

Les ponències es poden descarregar de la web del projecte Colmatar: www.colmatar.es

El programa, que inclou una sessió pràctica, se centra en l’aplicació de diverses metodologies i eines d’anàlisi al tractament d’aigües residuals, com ara la mineria de dades, l’anàlisi multicriteri de decisió o l’anàlisi del cicle de vida (ACV). Entre els ponents hi ha la Dra. Natasa Atanasova (Universitat d’Algarve – Portugal), el Dr. Philipe Roux (Irstea – França), el Dr. Xavier Flores-Alsina (Universitat de Lund, Suècia), el Dr. Miquel Sánchez-Marrè (UPC), i els professors i investigadors del LEQUIA Manel Garrido, Dr. Joaquim Comas i Dr. Miquel Rigola.