La Dra. Marta Coma, ex-investigadora del LEQUIA, s’incorpora al prestigiós Laboratory of Microbial Ecology and Technology (LabMET) de la Universitat de Ghent

El Laboratory of Microbial Ecology and Technology (LabMET) forma part de la Facultat d’Enginyeria en Biociències de la Universitat de Ghent, a Bèlgica. Està especialitzat en l’estudi i l’aplicació dels recursos microbians (MRM, Microbial Resource Management) per al desenvolupament de nous productes i processos, i gaudeix d’un ampli reconeixement internacional.

La Marta Coma és Doctora en Ciències per la Universitat de Girona. La seva tesi doctoral, “Biological nutrient removal: from floccular to granular sludge”,  va ser realitzada al LEQUIA i dirigida pels Drs. Jesús Colprim i Sebastià Puig. Ha publicat diversos articles d’àmbit internacional en el camps de l’eliminació biològica de nutrients en aigües residuals i les anomenades Microbial Fuel Cells o piles biològiques.

• Data: 2012-10-30