Nou espai radiofònic de divulgació en l'àmbit de l'aigua

El Laboratori d’Enginyeria Química i Ambiental (LEQUIA) de la UdG ha endegat una campanya de divulgació sobre la gestió i el tractament de l’aigua amb un programa de ràdio a l’entorn de l’aigua com a recurs.

L’aigua, a més de ser pre-condició de totes les formes de vida conegudes, és un recurs econòmic valuosíssim i un element clau en la regulació del clima. A més, és un recurs escàs i la seva gestió eficient, esdevé una de les prioritats en les polítiques de les administracions públiques. En aquest context, el Laboratori d’Enginyeria Química i Ambiental LEQUIA (http://lequia.udg.cat) de la Universitat de Girona, capdavanter en R+D+I en gestió i tractament d’aigües, engega una campanya de divulgació gràcies al suport de la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, mitjançant un espai setmanal de divulgació a l’emissora La Xarxa Girona (92.7 de l’FM). El format serà una secció setmanal de 15 minuts, i es comptarà amb experts de diferents entitats i organitzacions relacionades amb la gestió i el tractament de l’aigua. L’espai, que comença el 15 d’octubre i es perllongarà fins el juny de l’any vinent, estarà inclòs dintre del magazín “La Tarda” que presenta Eduard Cid i s’emetrà tots els dilluns a dos quarts de set de la tarda. L'activitat té el suport financer de la Secretaria d'Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya.

El convidat del primer programa és el Dr. Manel Poch, catedràtic d’Enginyeria Química de la Universitat de Girona i director del LEQUIA.

• Data: 2012-10-11