El LEQUIA presenta les seves línies de recerca a la X reunión de la Mesa Española de Tratamiento de Aguas (META)

La reunió se celebrarà del 4 al 6 d’octubre a El Toyo, Retamar (Almería) i reunirà els principals agents del món acadèmic i empresarial en tractament d’aigües a Espanya.

La Red META "Mesa Española de Tratamiento de Aguas" té com a objectiu posar en contacta als experts en tractament d’aigües, tant d’universitats com d’empreses. A través d’aquestes accions es vol ajudar al desenvolupament de la recerca i les tecnologies en el tractament d’aigües a Espanya. El LEQUIA farà dues comunicacions orals:

Principales líneas de investigación y proyecto de futuro del LEQUIA, a càrrec de la Dra. Marilos Balaguer, codirectora del LEQUIA.

Caracterización e impacto del ragging en un bioreactor de membranas, pel Dr. Ignasi Rodríguez-Roda