El LEQUIA participa a la conferència internacional sobre Microbial Fuel Cells (MFC) a Ghent (Bèlgica)

Es tracta d’un dels esdeveniments de la European International Society of Microbial Electrochemistry and Technology (EU-ISMET).

La conferència “From extracellular electron transfer to innovative process development” tindrà lloc del 27 al 28 de setembre a la Universitat de Ghent i està organitzada pel seu grup de recerca LabMET i per la societat EU-ISMET. L’objectiu és proporcionar una plataforma d’interacció per ainvestigadors, enginyers i estudiants europeus que treballen en el camp de la tecnologia microbiana electroquímica i de la interfície microbi-elèctrode.

El LEQUIA, que té una unitat de recerca treballant en aquest camp, hi participarà amb 2 presentacions en format pòster i un altra en format oral.

• Vilar-Sanz, A., Puig, S., García-Lledó, A., Trias, R., Balaguer, M.D., Colprim, J., Banyeras, Ll. 2012. Does syntrophy exist on denitrifying biocathodes?. European International Society for Microbial Electrochemical Technologies Meeting. Ghent (Belgium). September 27-28, 2012. Oral presentation.
  • Puig, S., Pous, N., Coma, M., Balaguer, M.D., Colprim, J., Banyeras, Ll. 2012. Bioelectrochemical Nitrate Reduction of Contaminated Groundwater: Strengths and Challenges. European International Society for Microbial Electrochemical Technologies Meeting. Ghent (Belgium). September 27-28, 2012. Poster presentation.
  • Coma, M., Puig, S., Pous, N. Balaguer, M.D., Colprim, J. 2012 How does the MFC design influences on the simulatneous treatment of organic matter and nitrogen?European International Society for Microbial Electrochemical Technologies Meeting. Ghent (Belgium). September 27-28, 2012. Poster presentation.