Participem a la 13th IWA Leading Edge Conference on Water and Wastewater Technologies (LET2016)

La 13th IWA Leading Edge Conference on Water and Wastewater Technologies se celebra a Jerez de la Frontera del 13 al 16 de juny d’enguany. Aquest congrés internacional és un esdeveniment únic per introduir noves idees en l’àmbit del tractament d’aigua i interaccionar amb experts de tot el món. El tema d’aquesta edició 2016 del LET és “Evaluant els impactes de la innovació”.

El nostre grup presenta una presentació oral sobre sistemes d’aigua descentralitzats; una presentació oral i dos pòsters sobre sistemes bioelectroquímics en bioremediació i purificació del biogàs; i un pòster sobre eliminació autotròfica de nitrogen.

• The role of decentralized systems in the new water management paradigms, Manel Poch. Universiy of Girona, Spain, oral presentation.
  • NoNit – Scaling-up BES for treating nitrate-polluted groundwater, Narcís Pous, oral presentation.
  • Understanding and developing of bioelectrochemical compact systems for biogas upgrading. P. Batlle-Vilanova; S. Puig; F. Lozano; A. Vilajeliu-Pons; M.D. Balaguer; J. Colprim, poster.
  • Microbial electrosynthesis from CO2:  Optimizing reactor design to increase productivity. Batlle-Vilanova; S. Puig; R. Ganigué; M.D. Balaguer; J. Colprim, poster.
  • Assessment of an operational strategy for autotrophic nitrogen removal applied to side and mainstream conditions, Akaboci, T.; Ruscalleda, M.; Balaguer, M.D.; Colprim, J., poster.