El LEQUIA participa al Euromembrane 2012

L’objectiu de la sèrie de conferències del Euromembrane és reunir científics acadèmics i industrials del camp de la ciència i la tecnologia de membranes per a estimular contactes l’intercanvi de noves idees en el seu treball de recerca.

La conferència se celebrarà a Londres del 23 al 27 de setembre i cobrirà tots els diferents tipus de membranes i treballs relacionats, la qual cosa inclou materials, fabricació i caracterització, modelització i simulació, membranes per a processos d’intensificació, i aplicació. La conferència estarà organitzada per la European Membrane Society i l’Imperial College de Londres.

El LEQUIA presentarà una presentació en format pòster sobre la correlació de diferents variables en una planta pilot de bioreactor de membrana (MBR):

“Study of the correlations between filtration variables, sludge properties and operational condition via statistical analysis in a MBR pilot plant”, S. Gabarrón Fernández, M. Dalmau Figueras, H. Monclús Sales, I. Rodríguez-Roda, J. Comas Matas.