El Dr Manel Poch és el nou director de l’Institut de Medi Ambient (IMA) de la UdG

Des del 14 de març de 2016 el Dr. Manel Poch Espallargas és el nou director de l’IMA, l’Institut de Medi Ambient de la Universitat de Girona. El mandat té una durada inicial de quatre anys.

El Dr. Manel Poch és catedràtic d’Enginyeria química del Departament d'Enginyeria Química, Agrària i Tecnologia Agroalimentària de la UdG (EQATA) i  investigador del  grup de recerca LEQUIA, del qual havia estat director fins el setembre del 2013.

L’IMA és un institut de recerca universitària que té com a objectiu la investigació bàsica i aplicada en els àmbits científics i tècnics més rellevants per a l'estudi i la gestió del medi ambient. Té un caràcter volgudament interdisciplinari i integra quatre grups de recerca de la UdG: el Grup d’Anàlisi i Planificació Territorial i Ambiental, el Laboratori d'Anàlisi i Gestió del Paisatge (LAGP), el  Laboratori d'Enginyeria Química i Ambiental (LEQUIA) i el grup de Medi Ambient i Tecnologies de la Informació Geogràfica (MATIC).

• Data: 2016-3-14