Participem al 14è Congrés Internacional de Digestió Anaeròbia a Viña del Mar (Xile)

Dues presentacions sobre purificació del biogàs amb sistemes bioelectroquímics i enriquiment anaerobi de fangs, i un pòster sobre reducció de sulfats en cel·les electrolítiques microbianes, és la nostra contribució al 14è Congrés Internacional de Digestió Anaeròbia. El congrés se celebrarà entre el 15 i el 18 de novembre a Viña del Mar (Xile), i abastarà un ampli rang de temes relacionats amb l’aplicació de la digestió anaeròbia, com ara la purificació del biogàs, microbiologia i digestió anaeròbia, recuperació de recursos o gestió mediambiental.

L’investigador del LEQUIA Sebastià Puig hi presentarà els treballs següents:

Presentacions orals:

• Batlle-Vilanova, P.; Puig, S.; Gonzalez-Olmos, R.; Vilajeliu-Pons, A.; Balaguer, M.D.; Colprim, J. 2015. Bioelectrochemical Biogas Upgrading: An Alternative To Water Scrubbing.
  • Paulo, L. M.; Fiset, E.; Colprim, J.; Sousa, D. Z.; Balaguer, M. D.; Stams, A. J.; Puig, S. 2015. Driving Methane or Acetate Production In Anaerobic Sludge Enrichments By Cofactors Engineering.

Pòster:

• Paulo, L. M.; Fiset, E.; Puig, S.; Sousa, D. Z.; Balaguer, M. D.; Stams, A. J.; Colprim, J. 2015. Sulphate Reduction By A Methanogenic Enrichment Culture In A Microbial Electrolysis Cell.

• Data: 2015-11-13