El butlletí del grup especialitzat en gestió de conques hidrogràfiques de l'IWA publica un informe sobre una tesi presentada al LEQUIA

Es tracta de la tesi doctoral "Integrated management of urban wastewater systesm: a model-based approach", de Pau Prat i Busquets.

El butlletí en línia del grup especialitzat en gestió de conques hidrogràfiques de la International Water Association (IWA) ha publicat, en el seu butlletí de juliol, un informe sobre la tesi doctoral de Pau Prat Busquets presentada al LEQUIA aquest 2012 "Integrated management of urban wastewater systems: a model-based approach".

La tesi, dirigida pel Dr. Joaquim Comas (LEQUIA) i el Dr. Lluís Corominas (ICRA), desenvolupa i implementa una nova metodologia per trobar les millors estratègies operacionals per a  sistemes integrast de gestió d'aigües residuals, i l'aplica a un escenari real: la conca del riu Besòs.