El concurs de fotografia per celebrar el Dia Mundial de l'Aigua 2015 ja té guanyador!

El jurat ha valorat tant la qualitat i originalitat de les 51 fotografies rebudes com el fet que aquestes reflecteixin els valors i objectius del Dia Mundial de l'Aigua, enguany dedicat al tema "Aigua i Desenvolupament Sostenible".

El jurat del “Concurs LEQUIA de fotografia per twitter Dia Mundial de l’Aigua 2015” ha decidit concedir un primer premi, consistent en 100€ i un exemplar del llibre “Decisions on urban water systems: some support”, a la fotografia “When less is much more” de @ericpairet (Èric Pairet). També es distingeixen dos finalistes, els usuaris @someelikeithot (Lydia Baker) i @zoumrouda (loubna), que rebran un exemplar del llibre “Decisions on urban water systems: some support”. El guanyador i els finalistes seran contactats personalment pel lliurament dels premis.

Totes les fotografies seran exposades al facebook del LEQUIA i al Flickr de la Universitat de Girona. El LEQUIA dóna les gràcies a tots els participants per la bona acollida de la iniciativa i l’alta qualitat de les fotos rebudes.

• Data: 2015-3-27