II Concurs LEQUIA de fotografia per twitter per celebrar el Dia Mundial de l’Aigua 2015

El 22 de març és el Dia Mundial de l’Aigua. Després de l’èxit aconseguit l’any passat, estem contents d’anunciar la convocatòria del II Concurs LEQUIA per celebrar el Dia Mundial de l’Aigua 2015. El tema és el de l'edició 2015 del Dia Mundial de l'Aigua: "aigua i desenvolupament sostenible".

Per participar-hi s’ha d’enviar una foto en un tuit amb el hashtag #WorldWaterDayLEQUIA entre les 8:00h del diumenge 8 de març i les 24:00h del diumenge 22 de març. A més, s’ha de mencionar el compte @LEQUIA_UdG en el tuit. El guanyador rebrà un premi consistent en 100€ i el llibre “Decisiones en los sistemas de saneamiento: un poco de ayuda”. Una selecció de les fotografies rebudes es mostrarà a través de la web i les xarxes socials del LEQUIA (facebook, twitter, youtube) i del compte Flickr de la Universitat de Girona.

La celebració del Dia Mundial de l’Aigua, que es va l’iniciar l’any 1993, té l'objectiu de fomentar la sensibilització ciutadana envers la gestió de l'aigua com a bé patrimonial que és vida i contribueix a la productivitat econòmica i al benestar social. L’Organització Mundial de les Nacions Unides va decidir dedicar l’edició 2015 d'aquesta celebració a “l’aigua i al desenvolupament sostenible”. Això vol dir relacionar l’aigua amb totes aquelles àrees que necessitem per crear el futur que volem: salut, natura, urbanització, indústria, energia, alimentació, equitat.

Celebra amb nosaltres el Dia Mundial de l’Aigua 2015 i ajuda’ns a omplir la xarxa amb fotografies creatives sobre l’aigua i el desenvolupament sostenible!

Foto: "La fuerza del mar" de @BlackLion_78, guanyador de l'edició 2014 del concurs dedicada al binomi "aigua i desenvolupament sostenible".

• Data: 2015-1-20