Un treball de màster del LEQUIA obté un accèssit al Certamen Arquímedes

La investigadora Elena Tarragó Abella ha rebut un accèssit al Certamen Arquímedes pel seu treball de fi de màster realitzat al LEQUIA “Evaluación de las condiciones de operación para la recuperación de estruvita a partir de purines sintéticos”. El premi, atorgat el passat dijous 13 de novembre, consisteix en 2.000 Euros i una estada de tres setmanes en un centre del CSIC.

Organitzat pel Ministeri d’Educació des del 2002, el Certamen Arquímedes compta amb el suport de la universitat amfitriona – el 2014, la Universitat Autònoma de Madrid - i amb la col·laboració del CSIC i d’altres institucions públiques i privades relacionades amb la recerca. El seu objectiu és doble: d’una banda, fomentar la combinació de la docència i la recerca en els centres universitaris espanyols i, de l’altra banda, afavorir la incorporació d’estudiants joves a l’àmbit investigador per mitjà de la concessió de premis a projectes originals.

El treball premiat es va dur a terme dins del projecte europeu “ManureEcoMine” i  va ser tutoritzat pel Dr. Sebastià Puig dins de l’edició 2013-2014 del Màster en Ciència i Tecnologia de l’Aigua de la UdG. Actualment, l’Elena Tarragó realitza la seva tesi doctoral al LEQUIA, també en recuperació de nutrients d’aigües residuals.