El LEQUIA participa a una jornada sobre reptes tecnològics del sector turístic en el tractament de l'aigua

El dimarts 11 de novembre es va celebrar la jornada “REPTES TECNOLÒGICS DEL SECTOR TURÍSTIC EN EL TRACTAMENT DE L’AIGUA”, organitzada pel Campus UdG-Aigua, les Cambres de Comerç de Girona i Palamós, i el clúster Catalan Water Partnership. La jornada, adreçada a empreses del sector turístic, es va estrutucturar en tres grans blocs: un primer en que el sector (representat per Càmping les Medes i Club Nàutic Estartit) va exposar els reptes relacionats amb l'aigua als quals han de fer front; un segon bloc en què diferents grups de recerca del Campus UdG-Aigua (física ambiental, química analítica i ambiental, enginyeria i gestió del reg i LEQUIA) van proposar projectes de R+D+i relacionats amb la temàtica; i un tercer bloc en què empreses del camp de l'aigua (Hidroquimia, Laboratori Oliver Rodés, Hidrolem i Fluidra) van presentar solucions industrials per optimitzar diferents aspectes relacionats amb la gestió de l'aigua en el sector turístic.

La jornada, a la qual van assistir 25 representants d’empreses del sector de l’aigua i del turisme, va permetre potenciar les relacions existents entre els grups de recerca de la UdG, les empreses del sector i la societat, tal i com s'estableix als objectius del Campus UdG-Aigua.

• Data: 2014-12-11