Alta participació dels investigadors del LEQUIA al EU-ISMET 2014

La segona reunió de la International Society for Microbial Electrochemistry and Technology (EU-ISMET) se celebrarà a la Universitat d’Alcalà (Alcalá de Henares, Madrid) del 3 al 5 de setembre del 2014.

Aquesta conferència de tres dies constituirà un fòrum obert per a investigadors i professionals en el camp de les tecnologies i l’electroquímica microbiana (en anglès, microbial electrochemistry and tecnologies o METs) per debatre i presentar la seva reserca. Aquesta societat jove però molt activa cobreix un ample ventall de temes tan fascinants com ara la transferència extracel·lular d’electrons en bacteris o aplicacions com la bioremediació d’aigües residuals, el sòl o els sediments, i l’electrosíntesi o la generació d’energia.

Aquesta serà la contribució dels nostres investigadors al EU-ISMET 2014:

• A realistic approach for electromethanogenesis: coupling carbon capture to biogas upgrading. Comunicació oral. Pau Batlle-Vilanova.
  • Engineering reactor microbiomes of denitrifying Bioelectrochemical Systems. Comunicació oral. Narcís Pous.
  • Hydrodynamic modelling fro anode design on Microbial Fuel Cells. Comunicació “pitch”. Albert Vilà.
  • Effect of Hydrodynamics on MFC Microbial Community. Pòster. Anna Vilajeliu-Pons.
  • Scaled-up Microbial Fuel Cell for swine manure treatment and bioenergy production. Pòster. Anna Vilajeliu-Pons.
  • Maximum Power Point Tracking strategy applied to Microbial Fuel Cells to reduce start-up time and minimize overpotentials. Comunicació oral. Daniele Molognoni (investigador visitant).

Podeu descarregar-vos el catàleg de recerca del LEQUIA en el camp dels sistemes bioelectroquímics.