Participem al "CRETE 2014" IV International Conference on Industrial and Hazardous Waste Management

La quarta Conferència Internacional en Gestió de Residus Industrials i Perillosos “CRETE 2014” tindrà lloc a Chania (Creta, Grècia) del 2 al 5 de setembre del 2014.

La conferència  se centrarà en aspectes innovadors de la gestió dels residus perillosos i industrials (residus orgànics, dissolvents halogenats i no halogenats, hidrocarburs, pesticides, explosius, PCBs, PCDDs/Fs, metalls pesants, amiant, residus nuclears, etc.). Així, es presentaran noves tecnologies, es descriurà l’estat de l’art i casos pràctics relacionats, es tractaran temes que generen controvèrsies, i es compartiran experiències entre diferents països, i es valoraran aspectes socials i financers.

El Dr. Maël Ruscalleda obrirà la sessió del dijous 4 de setembre sobre control d’emissions en abocadors amb una presentació oral sobre eliminació de nitrogen i DBO:

“Improving biodegradable organic matter availability in a combined partial nitritation-anammox/photofenton process for optimal N and COD removal from mature landfill leachates”, M. Ruscalleda, A. Anfruns, A. Vilà, P. González, J. Gabarró, M. D. Balaguer and J. Colprim.