Comença la desena edició de la International Conference on Renewable Resources & Biorefineries

La desena edició de la International Conference on Renewable Resources & Biorefineries tindrà lloc a Valladolid del 3 al 6 de juny del 2014. Representants d’universitats, empreses, organitzacions governamentals i no governamentals, i inversors de capital-risc, presentaran els seus punts de vista sobre la biotecnologia industrial, la química sostenible (verda), i la política agrària en relació amb l’ús de matèries primeres renovables i aplicacions no alimentàries i proveïment d’energia. La conferència, a més, vol donar una visió general dels aspectes científics, tècnics, econòmics, mediambientals i socials dels recursos renovables i les biorefineries amb l’objectiu d’impulsar l’anomenada bioeconomia (en anglès, “biobased economy”) i presentar els desenvolupaments principals en aquest camp.

Els investigadors del LEQUIA hi participaran amb dues presentacions orals:

• Formate addition enhances alcohol production in carboxidotrophic clostridia, a càrrec de Sara Ramió Pujol
  • Electrochemical enrichment of homoacetogenic mixed cultures for CO2 transformation into valuable products, a càrrec de Pau Batlle Vilanova