5 beques per a professionals del sector de l’aigua en atur per assistir al ISSE 2012 “LCA and water issues”

L'edició 2012 del ISSE estarà dedicada a l'Anàlisi del Cicle de Vida i l'aigua, i s'impartirà a la Facultat de Ciències de la UdG del 3 al 7 de setembre.

En el marc de la International Summer School for the Environment(ISSE) de l’Institut de Medi Ambient de la UdG, el grup de recerca LEQUIA ha decidit oferir 5 beques per a professionals del sector de l’aigua en atur. Els interessats hauran d’enviar el seu CV i un missatge explicant perquè volen assistir a l’Escola, al Sr. Sadurní Morera (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.), secretari tècnic de l’ISSE 2012, abans del divendres 27 de juliol.

L’edició 2012 de l’ISSE se situa en el context del projecte europeu Ecotech-Sudoe, i té com a objectiu introduir la metodologia de l’Anàlisi del Cicle del Vida (ACV) i la seva aplicació a l’avaluació dels impactes ambientals associats amb l’ús i el tractament de l’aigua. El curs tindrà lloc a la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona del 3 al 7 de setembre, i reunirà experts internacionals del món acadèmic i empresarial. Les beques cobreixen totes les despeses acadèmiques.