El European Innovation Partnership on Water (EIP Water) selecciona 16 nous Action Groups

El LEQUIA participa en 2 d’aquests groups: AG132 RESEWAM-O (Remote sensing for water management optimization), liderat per la Universitat de València, i AG100 RTWQM (Real Time Water Quality Monitoring), liderat per Adasa Sistemas S.A.U.

El European Innovation Partnership on Water – EIP Water – és una iniciativa dintre la Innovation Union EU 2020. El EIP Water facilita el desenvolupament de solucions innovadores que tractin reptes europeus i mundials en l’àmbit de l’aigua. A la vegada, la EIP Water recolza la creació d’oportunitats de mercat per a aquestes innovacions, tant dintre com fora d’Europa.

La implementació del EIP Water es va iniciar el maig del 2013 amb l’objectiu principal d’endegar i promoure processos col·laboratius per al canvi i la innovació en el sector de l’aigua entre els sectors públic i privat, les organitzacions no governamentals, i el públic en general. Això es duu a terme principalment per mitjà de l’establiment dels anomenats Action Groups. Amb aquesta nova selecció, s’assoleix la xifra de 25 Action Groups que treballen al nucli de la EIP Water.