Comença la 6a Conferència de l'IWA per a joves professionals de l'aigua

Del 10 al 13 de juliol se celebrarà la 6a Conferència Internacional de l'IWA per a Joves Professionals de l'Aigua (YWPC) a Budapest (Hongria).

La YWPC2012 constituirà un fòrum per a joves investigadors i professionals que treballen en la recerca, tecnologia, i gestió de l'aigua i les aigües residuals. La Conferència consistirà en presentacions d'articles i pòsters, workshops de desenvolupament professional en els sectors industrials de l'aigua i el tractament de les aigües residuals, oportunitats de networking, tours tècnics, i esdeveniments socials i culturals al cor d'Europa.

La Neus Collado del LEQUIA impartirà una presentació sobre "Exploració de la cinètica del ibuprofè i els seus metabòlits".