El LEQUIA participa al IESS2012 a Leipzig, Alemanya

L'edició 2012 del International Congress on Environmental Modelling and Software té lloc a Leipzig (Alemanya) del 1 al 5 de juliol. El LEQUIA hi participa amb diverses comunicacions orals.

L'edició 2012 del International Congress on Environmental Modelling and Software (IESS) té lloc a Leipzig (Alemanya) del 1 al 5 de juliol. El LEQUIA hi participa amb diverses comunicacions oral.

L'objectiu del congrés és reforçar l'enteniment entre els processos ambientals i de presa de decisió a través de la discussió i l'intercanvi de reptes, solucions, idees, nous metodologies i tècniques, i futures línies d'activitat en modelització ambiental i software.