El LEQUIA participa al SIDISA 2012 a Milano (Italia), del 26 al 29 de juny

La IX edició del International Symposium of Sanitary and environmental engineering tindrà lloc a Milà (Itàlia) en el marc del SIDISA 2012, del 26 al 29 de juny.

La Conferència abastarà quatre dies que començaran amb una sessió plenària en la qual científics reconeguts tractaran temes clau en l'àmbit del control de la contaminació ambiental. En els propers tres dies hi haurà sessions paral·leles sobre temes específics.

El Dr. Jesús Colprim, investigador sènior del LEQUIA, impartirà una conferència sobre el procés PANAMMOX®, un procés autròfic en dues etapes per eliminar el nitrogen de lixiviats madurs.