El Dr. Manel Poch, catedràtic de la UdG i director del LEQUIA, clourà la Conferència ECO-STP de la International Water Association (IWA)

En la conferència es presentaran els darrers avenços que planteja el tractament d'aigües residuals.

La Conferència ECO-STP “EcoTechnologies for Wastewater Treatment” de la International Water Association (IWA) tindrà lloc a Santiago de Compostela del 25 al 27 de juny de 2012, i constituirà una plataforma d’intercanvi d’experiències i know how entre el món acadèmic, industrial i de l’administració pública. En aquesta conferència els tractaments d’aigües residuals es consideraran des d’una perspectiva global, que integri tant aspectes ambientals com econòmics.

El Dr. Manel Poch, catedràtic de la UdG i director del grup de recerca LEQUIA, clourà l’esdeveniment amb una conferència plenària sobre el projecte NOVEDAR_Consolider (“Conception of Sewage Treatment Plant (STP) of the XXI Century”), en la qual presentarà els darrers avenços per a afrontar els reptes que planteja el tractament d’aigües residuals.