La primera setmana de formació del projecte SANITAS 18-22 Juny 2012

El projecte europeu SANITAS coordinat pel LEQUIA organitza la seva primera Setmana de Formació a la Universitat d'Exeter (Gran Bretanya) del 18 al 22 de juny del 2012.

La primera Setmana de Formació se centrarà en competències complementàries per a investigadors, com ara metodologies de redacció i presentació, o la relació entre ciència i política. També s'han programat visites de camp a Exeter (Isca) i a Broad Down, Dartmoor.

La Setmana de Formació està organitzada per la Universitat d'Exeter i la Universitat de Girona, socis del projecte SANITAS, i tindrà lloc a la Universitat d'Exeter.