La Fundació Catalunya Caixa atorga una beca pel Màster en Ciència i Tecnologia de l'Aigua de la UdG

El termini està obert fins el 30 de juny

La Fundació Catalunya Caixa ha signat un conveni amb la Universitat de Girona en el que atorga dues beques per a estudiants de màster. Un dels màster seleccionats per aquesta entitat ha estat el Màster en Ciència i Tecnologia de l'Aigua. L'import de la beca és de 7.500 € (5000 € el primer any i 2.500 el segon any). Com a condicions, per poder optar a la beca s'ha de ser espanyol, amb bon expedient i ser client de Catalunya Caixa en el moment d'acceptar la beca. Per a sol•licitar la beca es requereix estar preinscrit al màster i haver enviat tota la documentació sol•licitada (títol acadèmic, certificat de notes, fotocòpia DNI). Paral•lelament cal enviar un mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. , sol•licitant la beca i exposant d’interès per cursar el màster La data límit per les sol•licituds 30 de juny del 2012.