LEQUIA participa al projecte NOVEDAR-Consolider

El grup LEQUIA participa en el projecte NOVEDAR finançat dins del programa CONSOLIDER, del Ministeri d'Educació i Ciència, per tal de desenvolupar, implementar i avaluar les diferents tecnologies pel tractament i depuració d'aigües residuals (EDAR del segle XXI).

El projecte com a objectiu el desenvolupament de tecnologies avançades per al tractament d'aigües residuals i post-tractament, inclosa la biomassa suspesa, i els reactors de biopel·lícula híbrids, Reactors Biològics de Membrana (MBR), els processos de coagulació-floculació-sedimentació, columnes de carbó activat granular (GAC), els processos d'oxidació, com ara l'ozonització, l'oxidació fotoquímica i els sistemes Fenton.

L'equip investigador del projecte NOVEDAR_Consolider està integrat per 11 grups de recerca (9 espanyols i 2 centres holandesos), amb una experiència particular en les àrees de recerca complementàries. L'intercanvi de coneixements i tecnologies entre els grups de recerca és fonamental per aconseguir l'excel·lència científica en els temes abordats.